Helloflex login
Favoriet(en)
Sluiten

Jouw favorieten

Over ons

Matchpoint Banen legt de puzzelstukken op de juiste plaats op de Zeeuws-Vlaamse arbeidsmarkt. Hoe wij dat doen? Door gebruik te maken van onze deskundigheid, ervaring en persoonlijke benadering. Na meer dan 30 jaar in het vak zijn wij uitgegroeid tot een totaalontzorger op gebied van HR-dienstverlening. Naast bemiddelen naar werk, het (actief) werven van personeel en het opvolgen van onze taken als werkgever, voorzien wij Zeeuws-Vlaamse bedrijven ook van vrijblijvend advies op gebied van personeelszaken. Tevens kunnen wij medewerkers die niet in Zeeuws-Vlaanderen wonen voorzien van huisvesting in onze Matchpoint Residenties. 

Ontmoet ons team

We werken met een kundig en complementair team van 6 personen. Iedereen heeft zo zijn medeverantwoordelijkheid in de bedrijfsvoering. Leer hier ons team kennen!
 

  • Henriët Dees Directeur Heb je vragen over onze bedrijfsvoering? Interesse in een samenwerking? Neem dan contact met mij op. 0117 - 39 91 99
  • David Almekinders Algemeen Manager Wil jij graag meer weten over onze dienstverlening of onze algemene voorwaarden? Mag ik voor jou een offerte opmaken? Neem dan contact met mij op. 0117 - 39 91 99
  • Chantal Henderson Match Consultant Heb je vragen over de verloning, over ons online registratiesysteem Helloflex of wil jij bemiddeld worden naar een nieuwe baan? Neem dan contact met mij op. 0117 - 39 91 99
  • Naomi Buijsse Match Consultant Ben je op zoek naar een nieuwe baan? Of zoek je nieuwe medewerkers? Neem dan contact met mij op. 0117-39 91 99
  • Romy van Voren Recruitment en Marketing Heb je vragen over onze wervingscampagnes, ben je op zoek naar een nieuwe baan of wil je juist een vacature bij ons uitzetten? Neem dan contact met mij op. 0117-39 91 99
  • Tarik Kadric Match Consultant Tarik heeft HRM gestudeerd aan de HZ University of Applied Sciences en is daarmee onze HR specialist. Als Match Consultant legt hij de link tussen vacatures en sollicitanten. Op zoek naar een baan? Neem zeker contact met hem op! 0117-39 91 99
1989

Henriët start met Dactylo

Op 25 september 1989 begon Henriët met veel enthousiasme een franchise-vestiging voor Dactylo (een groot landelijk uitzendbedrijf) in een kantoor aan huis in de polder bij Breskens. Het enthousiasme voor haar bedrijf en het vak is Henriët nooit verloren en in 30 jaar tijd heeft ze een berg kennis en ervaring opgedaan over de arbeidsmarkt van Zeeuws-Vlaanderen. 

1992

Anneke in dienst

Na 3 jaar was de Dactylo vestiging in de polder toe aan versterking. Anneke werd aangenomen als Match Consultant in 1992. Haar takenpakket: uitzenden, vacatures aannemen, contracten maken en beheren, medewerkers verlonen, CAO controles uitvoeren en nieuwe wetgeving implementeren. 

1994

De eerste computer!

In 1994 was het tijd voor een uitbreiding van het kleine kantoortje. Qua oppervlakte werd de ruimte verdubbeld: van 8 naar 16 vierkante meter! Groot genoeg voor 2 werkplekken. Ondertussen werd ook onze eerste computer geïnstalleerd. Opstarten ging gepaard met veel gepiep en gekraak.

1997

Eerste verhuizing

Het kantoor aan huis in de polder had lange tijd goed dienst gedaan, maar in 1997 was het tijd voor iets nieuws. De markt was aan het professionaliseren en wij konden niet achterblijven. We besloten daarom ons kantoor te verhuizen naar de dorpskern van Breskens en wel aan het Oranjeplein nummer 8!

2000

Chantal in dienst

In het kantoor aan het Oranjeplein kwam ruimte voor een derde match-maker. Chantal trad in 2000 in dienst bij Dactylo. Deze vrolijke, energieke en gedreven dame zorgt samen met Anneke voor de verloning van onze medewerkers. Haar zorgzame karakter komt hier goed van pas: ze regelt alles voor je tot in de puntjes!

2006

Tweede verhuizing: Spuiplein

Het Oranjeplein ging in 2006 op de schop en het werd duidelijk dat het Spuiplein het nieuwe hart van Breskens moest worden. Toen de apotheek op Spuiplein 13A ging verhuizen naar de Hoge Plaaten was het voor ons helder als glas: dat moet het nieuwe kantoor van Dactylo worden!

2008

Van Dactylo naar Matchpoint Banen

In 2008 fuseerde Dactylo met Randstad. Dat was voor ons het moment om te kiezen voor een eigen koers en te starten met een zelfstandig uitzendbureau: Matchpoint Banen! Binnen drie maanden ontvingen wij het lidmaatschap van de brancheorganisatie ABU en waren wij NEN-gecertificeerd. Dit waren voor ons twee belangrijke onderdelen van ons bestaansrecht als zelfstandig uitzendbureau.

2010

500e medewerker van Matchpoint Banen!

Al na twee jaar mochten wij onze 500e medewerker van Matchpoint Banen verwelkomen! 

2012

David in dienst

Hij liep in 2010 stage bij ons en is daarna eigenlijk nooit meer weg gegaan. David kwam ons team in 2012 officieel versterken. Hij voert leiding over de dagelijkse werkzaamheden in ons bedrijf en onderhoud de contacten met onze klanten. Daarnaast houdt hij zich bezig met de actieve werving van kandidaten, waarbij hij graag mooie (inter)nationale samenwerkingen aangaat. 

2013

Matchpoint is jarig

Wie jarig is trakteert! Met een 'stoeptegel' (een appeltaart zo groot als een stoeptegel) voor onze klanten vierden wij in 2013 ons 5-jarig jubileum en in 2018 ons 10-jarig jubileum. 

2015

Eerste residentie

Onze regio bleek in toenemende mate aantrekkingskracht te hebben op werknemers van buiten de provinciegrenzen, waardoor huisvesting voor medewerkers een steeds belangrijkere kwestie werd. In 2015 werden wij trotse eigenaar van de eerste Matchpoint Residentie aan de Sterntjeslaan in Cadzand! Inmiddels beschikken wij over 6 residenties in Cadzand, Nieuwvliet en Sluis. 

2018

Romy in dienst

In 2018 vierden wij de 10e verjaardag van Matchpoint Banen! In hetzelfde jaar kwam Romy bij ons in dienst. Zij richt zich bij Matchpoint Banen op recruitment en marketing. Deze cultuurhistoricus zet haar analytische en redactionele vaardigheden graag op een strategische en doordachte manier in, zodat zij de beste match voor iedere vacature kan vinden.

2019

30 jarig jubileum

In september 2019 vierde Henriët haar 30-jarige jubileum in stijl: met een citytrip naar Moskou, samen met het hele team. Op deze onvergetelijke reis hebben we de stad en de Russische cultuur ontdekt. Moskou steeg boven al onze verwachtingen uit!

2020

Matchpoint Banen nieuwe stijl

In 2020 is het tijd voor een nieuwe, frisse, moderne look! Alles werd aangepakt: de inrichting van het kantoor, ons logo, het drukwerk en de website. Hiermee doen we recht aan de ontwikkelingen die we met Matchpoint Banen in de afgelopen 10 jaar hebben doorgemaakt, uiteraard met de persoonlijke knipoog die je van ons gewend bent ;).

2022

Naomi in dienst

In juni 2022 breidden we ons team uit met Match Consultant Naomi! Zij richt zich bij ons vooral op het belangrijkste onderdeel van ons werk: het samenbrengen van werkzoekenden en vacatures. Dankzij haar achtergrond in de HBO opleiding Social Work en de geestelijke gezondheidszorg, is Naomi vooral sterk in de communicatie met en het lezen van mensen, waardoor ze werkzoekenden als geen ander kan helpen met het vinden van de meest passende baan.

2023

Anneke uitzwaaien

Anneke was 31 jaar lang hét gezicht van Matchpoint Banen. Per januari 2023 heeft zij een nieuwe stap gezet in haar loopbaan. Bedankt voor je jarenlange inzet en voor de flinke dosis humor die je altijd met je meebracht op de werkvloer. Veel plezier in je nieuwe baan!

2023

Tarik in dienst

In februari is Tarik begonnen met zijn afstudeerstage bij Matchpoint Banen. Nadat hij zijn opleiding HRM heeft behaald in juni 2023 is hij bij ons blijven werken als Match Consultant. Naast het matchen van sollicitanten en vacatures, richt Tarik zich ook op personeelszaken en op het opleidingspotentieel onder onze uitzendkrachten. Welkom aan boord Tarik!